WKOD-Tuisblad | Tot u diens | Ministerie | WKOD se A-Z-Soekgids

TAALBELEID VIR PRIMêRE SKOLE
IN DIE WES-KAAP
November 2002
This document is also available in English:  Language Policy in the Primary Schools of the Western Cape


INHOUDSOPGAWE

  1.  Afkortings, definisies en verklarings
  2.  Uitvoerende opsomming
  3.  Voorwoord
  4.  Inleiding
  5.  Bevindings: Navorsingstake 1 tot 6
  6.  Aanbevelings
  7.  Slotsom
  8.  Aanbevole implementeringsplanne
  9.  Die voorgestelde invoer van 'n Derde Taal
10.  Bylae: Navorsingsverslae | Taakspanlede | Advieskomiteelede
(Hierdie dokument is aangepas vir gebruik via die Internet.  Laas opgedateer op 4 Februarie, 2003)

Die Wes-Kaap Onderwysdepartement verwelkom enige kommentaar oor die verslag.  Kyk hier vir verdere inligting.



NAVORSINGSVERSLAE

 1.  Navorsingsverslag I:

Opsomming van die belangrikste relevante bevindings oor die taal van onderrig en leer op skool.
Saamgestel deur: Die Projek vir die Bestudering van Alternatiewe Onderwys in Suid-Afrika (PRAESA), UK.

 2.  Navorsingsverslag II:

(a)  'n Taalprofiel van skole in die Wes-Kaap.
      Saamgestel deur: The Schools’ Development Unit (SDU), UK.
(b)  Dubbel- en parallelmediumonderwys in skole van die Wes-Kaap
      Saamgestel deur: PRAESA, UCT.

 3.  Navorsingsverslag III:

Aanleer van tale: Huidige kurrikulum- en assesseringsvereistes.
Saamgestel deur: mev Phumla Satyo, WKOD.

 4.  Navorsingsverslag IV:

Fasiliteite vir die opleiding van taalpraktisyns en die produksie van leerondersteuningsmateriaal.
Saamgestel deur: Prof S. Satyo, Departement van Afrikatale, UK.
Bygestaan deur: Prof M. Visser, prof D.S. Gxilishe en mev M.R. Smouse.

 5.  Navorsingsverslag V:

(a)  Kwalitatiewe verslag:   Taalgesindhede m.b.t. onderwys in die Wes-Kaap, 2002.
Saamgestel deur: Die Stigting vir Bemagtiging deur Afrikaans (SBA).
(b)  Kwantitatiewe verslag:   'n Opname van taalgesindhede ten opsigte van onderwys in die Wes-Kaap, 2002.
Saamgestel deur: Marketing Surveys and Statistical Analysis (MSSA).

 6.  Navorsingsverslag VI:

Regsopinie:   Huistaalimplementering.
Saamgestel deur:  Me Lyn Coleridge, Staatsregsadviseur vir Onderwys, WKOD.

LW:  Hierdie verslae is op versoek beskikbaar van die Hoofdirektoraat Beplanning van die Wes-Kaap Onderwysdepartement.

terug na Inhoudsopgawe



Bylae A

Taakspanlede

Dr N Alexander

Direkteur, PRAESA, UK

Mnr S Makosana

Onderwyskonsultant, Amy Biehl Foundation Trust
Voorheen:  Kringbestuurder, WKOD

Mev P Satyo

Senior Kurrikulumbeplanner: Engels, WKOD

Prof S Satyo

Professor en Hoof van Afrikatale en Letterkunde, UK

Mev A Schlebusch

Senior Kurrikulumbeplanner: Geletterdheid, WKOD

Dr C van Louw

Koördineerder vir Diversiteit, Kantoor van die Rektor, Universiteit van Stellenbosch

Mnr EE Pratt

Voorsitter
Voorheen:  Rektor, Hewat College of Education; en Direkteur van Onderwys, Noord-Kaap

terug na Inhoudsopgawe



Bylae B

Advieskomiteelede

Naam

Organisasie / Inrigting

Mnr H Theys

Kaapse Technikon

Me J Wright

Technikon Skiereiland

Prof Z Desai

Universiteit van die Wes-Kaap

Prof DN Young

Universiteit Kaapstad

Dr E Ridge

Universiteit Stellenbosch

Me I King

Paarl Bestuursliggaamvereniging

Mnr C Roos

Bestuursliggaamstigting

Mnr M Campbell

Nasionale Vereniging van Skoolbeheerliggame

Me H Siebörger

Nasionale Vereniging van Professionele Onderwyserorganisasies van Suid-Afrika (NAPTOSA)

Mnr M Lumka

Suid-Afrikaanse Demokratiese Onderwysersunie (SADOU)

Mev M Coetzee

Suid-Afrikaanse Onderwysersunie (SAOU)

Mnr J Joubert

WKOD - OBOS Weskus

Mnr G Davids

WKOD - OBOS Metropool-Sentraal

Me M Khatiya

WKOD - OBOS Metropool-Oos

Mnr M Le Cordeur

WKOD - OBOS Weskus

terug na Inhoudsopgawe



Die Wes-Kaap Onderwysdepartement verwelkom enige kommentaar oor die verslag.  Kyk hier vir verdere inligting.


keer terug na: WKOD-Tuisblad | Tot u diens | Ministerie | WKOD se A-Z-Soekgids