1. Die fisiese voorraadopname soos in Logistiekediensteminuut :0025/2006 van 25 Oktober 2006 bekend gemaak, is nou voltooi en die onderskeie inventarisse is bygewerk.
2. Die diensverskaffer, Ngubane en Kie , tesame met beamptes van die Direktoraat: Logistieke Dienste sal vanaf Donderdag 25 Januarie 2007 tot 20 Februarie 2007 kantore besoek om seker te maak dat die nuwe inventarisse deur u asook die betrokke beamptes in beheer van die toerusting (bewaarders) in die spesifieke lokale te sertifiseer en af te teken.
3. Die beoogde datums vir die besoeke aan Hoofkantoor en die OBOS'e is soos volg:

InstansieDatum
Hoofkantoor (Grand Central & Goue Akker Gebou,
Aulux Huis)
25 tot 29 Januarie 2007
Edulis Bellville30 Januarie 2007
Edumedia31 Januarie 2007
OBOS: Breederivier/Overberg1 tot 2 Januarie 2007
Ceres 
OBOS: Suid-Kaap/Karoo5 tot 7 Februarie 2007
Swellendam, Riversdal, Mosselbaai5 tot 7 Februarie 2007
Caledon5 tot 7 Februarie 2007
Bredasdorp5 tot 7 Februarie 2007
Ashton5 tot 7 Februarie 2007
Bonnievale5 tot 7 Februarie 2007
Hermanus5 tot 7 Februarie 2007
Greyton5 tot 7 Februarie 2007
Grabouw5 tot 7 Februarie 2007
OBOS: Metropool Noord8 tot 9 Februarie 2007
OBOS: Metropool Suid 
Mitchells Plain12 tot 13 Februarie 2007
Phillippi Skoolkliniek12 tot 13 Februarie 2007
Mitchells Plain Skoolkliniek12 tot 13 Februarie 2007
Fish Hoek Skoolkliniek12 tot 13 Februarie 2007
Ottery Jeug & Onderwyseropleidingsentrum12 tot 13 Februarie 2007
OBOS: Weskus/Wynland 
Paarl, Stellenbosch14 tot 15 Februarie 2007
Vredenburg16 Februarie 2007
Vredenda16 Februarie 2007
Malmesbury16 Februarie 2007
Piketberg16 Februarie 2007
Clanwilliam16 Februarie 2007
Mowbray19 Februarie 2007
Nuweland20 Februarie 2007
CLaremont20 Februarie 2007
OBOS: Metropool Oos19 tot 20 Februarie 2007
Kuilsrivier19 tot 20 Februarie 2007
CTI19 tot 20 Februarie 2007
Multisentrum19 tot 20 Februarie 2007

4. Direkteure word versoek om te verseker dat beamptes wie nie by die OBOS'e gestasioneer is nie, beskikbaar sal wees om die inventarisse af te teken gedurende die span se besoek aan die gebied. Die betrokke beamptes sal (waar moontlik), hulle inventarisse via e-pos ontvang sodat die inhoud daarvan in die interim geverifieer kan word.
5. Verder word ook verlang dat die bate kontrolleerders van die OBOS'e die span behulpsaaam sal wees en verseker dat toegang tot die betrokke kantore en stoorkamers verleen word.
6. Enige navrae oor die inhoud van hierdie minuut kan aan die volgende persone gerig word:
Mnr HJ Fisher 021 467 2804
Mnr D Scholtz 021 467 2799
Mnr D Jacobs  021 467 2012
7. U samewerking word waardeer


GETEKEN: W.L. CARELSE
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2007:01:26