1. |
Die DITKOM-subkomitee van die Wes-Kaap Onderwysdepartement is 'n uitbreiding van die DITKOM-raad en vergader maandeliks, soos uiteengesit in die tabel hieronder, om oor aansoeke vir standaard Inligtings- en Kommunikasietegnologie (IKT)-toerusting te besluit. |
2. |
Wanneer verantwoordelikheidsbestuurders IKT-goedere en -dienste versoek, moet hulle die goedgekeurde DITCOM-aansoekvorm (Bylae i) voltooi. Die volledig voltooide, ondertekende, oorspronklike aansoek moet by sekretariaat van die DITKOMsubkomitee, Kamer 19-09A, 19de Vloer, Goue Akker, Kaapstad, ingehandig word. Die sekretariaat moet alle aansoeke ten minste een week voor die vergadering ontvang. Sodra die aansoeke ter tafel gele word, sal die aansoeker/versoeker 'n afskrif van die goedgekeurde aansoek vir verdere verwerking ontvang. Indien die aansoek afgekeur word, sal hulle per e-pos in kennis gestel word. |
3. |
Die DITKOM-subkomitee sal slegs oor standaard IKT-items beslis (Bylae ii). Die standaard lys word gereeld deur die Departement van die Premier se Sentrum vir e-Innovasie bygewerk en bywerkings is aanlyn by http://intrawp.pgwc.gov.za/Blue_Pages/Approved.asp beskikbaar. Alle nie-standaard aansoeke sal na die DITKOM-raad verwys word. fn Algemene lys met IKT-items word voorsien om amptenare ten opsigte van items wat DITKOM-goedkeuring vereis (Bylae iii) te lei. |
4. |
'n Aansoek vir IKT-toerusting wat vervang word, moet vergesel word van 'n tegniese verslag om die rede vir die vervangingsversoek te motiveer. In gevalle waar IKTtoerusting vir nuwe aanstellings verkry word, moet skriftelik verduidelik word of enige toerusting voor die aanstelling vir die pos voorsien is en wat met daardie toerusting gaan gebeur. |
5. |
Maak asseblief seker dat die DITKOM-aansoek aandui of toerusting hertoegewys sal word en/of afgeskryf sal word, in welke geval die Direktoraat: Verkrygingslynbestuur in kennis gestel moet word om die veranderinge op die bateregister aan te bring. |
6. |
DITKOM-subkomiteevergaderings geskeduleer vir die 2015-16-boekjaar en datums vir die indien van aansoeke:
VERGADERDATUM |
TYD |
SLUITINGSDATUM VIR AANSOEKE |
27 JANUARIE 2016 |
09:00 – 12:00 |
20 JANUARIE 2016 |
24 FEBRUARIE 2016 |
09:00 – 12:00 |
17 FEBRUARIE 2016 |
30 MAART 2016 |
09:00 – 12:00 |
23 MAART 2016 |
|
7. |
DITKOM-subkomiteevergaderings geskeduleer vir die 2016-17-boekjaar en datums vir die indien van aansoeke:
VERGADERDATUM |
TYD |
SLUITINGSDATUM VIR AANSOEKE |
28 APRIL 2016 |
09:00 – 12:00 |
20 APRIL 2016 |
25 MEI 2016 |
09:00 – 12:00 |
18 MEI 2016 |
29 JUNIE 2016 |
09:00 – 12:00 |
22 JUNIE 2016 |
27 JULIE 2016 |
09:00 – 12:00 |
20 JULIE 2016 |
31 AUGUSTUS 2016 |
09:00 – 12:00 |
24 AUGUSTUS 2016 |
28 SEPTEMBER 2016 |
09:00 – 12:00 |
21 SEPTEMBER 2016 |
26 OKTOBER 2016 |
09:00 – 12:00 |
19 OKTOBER 2016 |
30 NOVEMBER 2016 |
09:00 – 12:00 |
23 NOVEMBER 2016 |
25 JANUARIE 2017 |
09:00 – 12:00 |
18 JANUARIE 2017 |
22 FEBRUARIE 2017 |
09:00 – 12:00 |
15 FEBRUARIE 2017 |
29 MAART 2017 |
09:00 – 12:00 |
22 MAART 2017 |
|
GETEKEN: M M HARKER
ADJUNK-DIREKTEUR-GENERAAL: ONDERWYSBEPLANNING
DATUM: 2015:11:18
|
|