Daar is gevind dat, wanneer nuwe gebruikers op die Basiese Rekeningkundige Stelsel (BRS) registreer, die aansoekproses wat voorgeskryf word in die BRS-beleidsdokument nie gevolg word nie. Daarom, om beter beheer oor die registrasie van nuwe gebruikers uit te oefen en seker te maak dat toekomstige BRS-gebruikers se registrasie korrek gedoen word, sal die volgende prosedure voortaan van toepassing wees en dadelik in werking tree.

1. Alle BRS-registrasieaansoekvorms, voltooid tot by die handtekening van die ADG, moet direk voorgelê word aan die BRS-kontroleur se kantoor, Kamer 7-10B, 7de vloer, Grand Central-gebou, Kaapstad.
2. Die BRS-kontroleur se kantoor sal daarvoor verantwoordelik wees dat die aansoeke wat ontvang is vir goedkeuring aan die Hoof Finansiële Beampte se kantoor vir goedkeuring voorgelê word. Geen aansoeke sal andersins aanvaar word nie.
3. Onvoltooide aansoekvorms sal nie aanvaar word nie en sal terugbesorg word aan die draer van die aansoeke vir korreksie en hervoorlegging.
4. Bewys dat aansoekvorms voorgelê is aan die BRS-kontroleur se kantoor sal erken word deur die BRS-kontroleur (Mnr HC Lendore) of, in sy afwesigheid, deur die BRS-kontroleur se assistent, (mnr G Bennett). Die BRS-kontroleur sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir aansoekvorms wat óf in die BRS-kontroleur se kantoor gelaat is sonder erkenning van ontvangs nie, óf wat deur 'n beampte anders as die BRS-kontroleur of sy assistent geteken is nie.
5. Waar 'n kantoor of komponent reeds oor BRS-gebruikers beskik en addisionele gebruikers benodig, sal 'n geskrewe motivering al sodanige aansoeke na die Hoof Finansiële Beampte moet vergesel.
6. U samewerking sal waardeer word.


GETEKEN: LJ ELY
HOOFDIREKTEUR: FINANSIËLE BESTUUR
DATUM: 2011:02:08

"BAS Entity maintenance"  (grootte: 25 KB)