1. Die Grondslagfase navorsing wat in 2010 deur 'n span deskundiges van die Universiteit van Stellenbosch onderneem is, het die Wes-Kaap Onderwysdepartement in staat gestel om 'n oorsig te kry van die verwagtings van leer en onderrig in Wes-Kaapse skole.

2. Die bevindings van die studie het die volgende areas uitgewys vir verbetering in onderrig en leer:
2.1
2.2
2.3
2.4
2.5
Klasorganisasie
Beplanning
Onderwysstrategieë en die stel van hoë verwagtings
Die gebruik van leer- en onderrigondersteuningsmateriaal
Tydbenutting

3. Die WKOD het 'n self-assesseringsinstrument ontwikkel wat deur onderwysers en departementshoofde gebruik kan word. Hierdie instrument is gebaseer op ons navorsingsbevindings en ons is seker dat dit sal help om enige tekortkominge aan te spreek. Ons vertrou dat u dit nuttig sal vind.

4. Skoolhoofde word versoek om hierdie minuut onder die aandag van die Skoolbestuurspanne en onderwysers te bring en om onderwysers aan te moedig om dit te gebruik en die uitslae te bespreek.


GETEKEN: BK SCHREUDER
ADJUNK-DIREKTEUR-GENERAAL: KURRIKULUM- EN ASSESSERINGSBESTUUR
DATUM: 2011:04:29

Bylae: Self-assesseringsinstrument ter ondersteuning van onderwyspraktyke in die Grondslagfase (Graad 1 tot 3)
(grootte: 57 KB)