1. |
Moderering is 'n proses waardeur die geldigheid van die assesseringsinstrumente, die regverdigheid van die assesseringsproses, die konsekwensie en die betroubaarheid van assesseringsbesluite wat deur alle onderwysers geneem word, verseker word. |
2. |
Hierdie minuut bevat riglyne vir die moderering van Eksamenvraestel 4 van die Amptelike Huistale en Eerste Addisionele Tale en Eksamenvraestel 3 van die Amptelike Tweede Addisionele Tale aangebied vir die Nasionale Senior Sertifikaat. |
3. |
Hierdie riglyne moet saamgelees word met die volgende dokumente:
- Die Nasionale Senior Sertifikaat: 'n Kwalifikasie op vlak 4 op die Nasionale Kwalifikasieraamwerk (NKR) (2005);
- Vakverklarings (Graad 10 - 12) vir Amptelike Tale (2003);
- Die Nasionale Protokol vir Optekening en Verslagdoening Graad R - 12 - Bylae tot NSS-beleid (Graad 10 - 12) Staatskoerant 29467 (2006);
- Leerprogramriglyne vir Tale Graad 10 - 12 (2005);
- Vakassesseringsriglyne vir Tale Graad 10 - 12 (2008)
|
4. |
Die aangehegte riglyne vir die moderering van mondelinge kommunikasie (Bylae 1) is daarop gemik om die assessering van mondelinge kommunikasie in alle amptelike tale te koördineer en standaardiseer. |
5. |
Prinsipale word vriendelik versoek om die inhoud van hierdie minuut onder die aandag van alle ouers, leerders en betrokke onderwysers te bring. |
GETEKEN: T SINGH
WND.HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2009:09:01
|