1. Inleiding
1.1 Moderering van terreingebaseerde assesseringstake deur onderwysdistriksbeamptes is 'n belangrike gehalteversekeringsprosedure aangesien dit verseker dat daar aan beleid voldoen word en waardevolle terugvoering aan opvoeders en sentrumbestuurders verskaf.
1.2 Provinsiale moderering en verifikasie word ook gedoen om te verifieer of die moderering van terreingebaseerde assesseringstake op 'n effektiewe en konsekwente manier in die verskillende onderwysdistrikte gedoen is.

2. Provinsiale verifikasievergadering
2.1 Die WKOD provinsiale verifikasievergadering sal soos volg plaasvind:

  • Datum: 29 - 30 September 2009
  • Tyd:     08:00 - 16:00
  • Plek:    Onderwysdistrikskantoor Weskus (Paarl).
2.2 Die program vir hierdie vergadering is as Bylae A by hierdie minuut aangeheg.

2.3 VOO-kurrikulumadviseurs word versoek om 3 portefeuljes en 3 werkboeke per leerarea van alle sentrums wat vir die Oktober/November 2009-eksamen geregistreer is, saam te bring. Die portefeuljes moet ooreenkomstig die volgende vereistes geselekteer en ingedien word:

  • 1 X leerderportefeulje en werkboek met 'n totale TGA-punt van tussen 70% en 100%;
  • 1 X leerderportefeulje en werkboek met 'n totale TGA-punt van tussen 40% en 69%;
  • 1 X leerderportefeulje en werkboek met 'n totale TGA-punt van benede 40%.
2.4 VOO-kurrikulumadviseurs moet die volgende dokumentasie wat gebruik sal word om modereringsprosesse op onderwysdistrikvlak te verifieer, voorsien:

  • Onderwysdistrikte se modereringsverslae - insluitende verslae oor die standaard bepalingsvergadering en moniteringsvergadering wat in die onderwysdistrik gehou is;
  • Die VOO-kurrikulumadviseur se lêers wat die modereringsvorms en beleids-dokumentasie bevat;
  • Opvoederportefeuljes per sentrum per leerarea wat die leerderportefeuljes moet vergesel.
3. VOO-kurrikulumadviseurs word versoek om die provinsiale modereringsterugvoering-sessie by te woon soos op die program aangedui is.


GETEKEN: T SINGH
WND. HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2009:09:11

"Annexure A: Programme Provincial Moderation of ABET l4 Site-Based Assessment Tasks"  (grootte: 34 KB)