1. Die jaarlikse voorraadopname van meubels en toerusting (rekenaartoerusting ingesluit) vir die huidige finansiële jaar sal binnekort 'n aanvang neem. 'n Program sal binnekort aan u voorsien word.
2. Ten einde te verhoed dat die voorraadopnamespanne oortollige en verouderde items wat nie in gebruik is nie, opneem, word u versoek om sodanige items te lys en dit voor te lê. Die korrekte prosedure vir die afskryf en beskikking van items word duidelik uiteengesit in Omsendbrief 0063/2007 van 29 November 2007.
3. U word voorts daaraan herinner dat wanneer items verskuif word, die vorm "Aansoek om verskuiwing van inventarisitems" behoorlik ingevul en aan die Afdeling: Batebestuur (Vir Aandag: Mnr. DT Scholtz) te Hoofkantoor gestuur moet word. In hierdie verband word u aandag gevestig op die inhoud van Omsendbrief 0028/2005 van 23 November 2005.
3. U samewerking in die bogemelde verband word gewaardeer.


GETEKEN: W.L. CARELSE
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2008:07:11