AGTERGROND
Die WKOD is daartoe verbind om sy posisie te gebruik om 'n groter bewustheid van MIV/VIGS te skep, om inligting aangaande MIV/VIGS en die verspreiding daarvan bekend te maak, en om te help om die gesindhede van jongmense te verander sodat die verspreiding van hierdie epidemie gekeer kan word. Dit sal hoofsaaklik deur middel van formele klasonderrig geskied, asook deur middel van buitekurrikulêre aktiwiteite en ander informele inisiatiewe.
Die onderrig van MIV/VIGS, seksualiteit en lewensvaardighede binne die kurrikulum is nóg 'n addisionele nóg 'n opsionele aktiwiteit. Dit maak 'n integrale deel uit van die voorgeskrewe nasionale kurrikulum. Die implementering hiervan is gebiedend in alle skole in die Wes-Kaap. Aangesien MIV/VIGS-lewensvaardighedeonderwys dus deur middel van formele, kurrikulumgebaseerde klaskameronderrig geïmplementeer moet word, is die opleiding van onderwysers 'n hoofkomponent van die MIV/VIGS-program.
Met die bogenoemde in gedagte, is dit dringend noodsaaklik dat die onderwysers van leerders in spesiale skole met erge intellektuele gestremdhede en outisme ook MIV/VIGS-opleiding kry en dat hulle hulp kry om MIV/VIGS en die lewensvaardighedeonderrig by die kurrikulum te integreer op 'n manier wat relevant is tot hierdie leerders se behoeftes.
|