1. Die WKOD het `n verpakte modulêre kurrikulum vir BOOV vlak 1 - 3 in 2005 bekendgestel (Kurrikullum-ontwikkelingsminuut 0082/2005).
2. In die modulêre struktuur sal alle assessering sentrumgebaseer wees en daar sal dus geen eksamens vir BOOV vlak 2 en 3 plaasvind soos in die vorige vier jare die geval was nie.
3. Assessering vir BOOV vlak 1 - 3 sal die volgende insluit:
3.1 Grondlynassessering vir leerders wat `n module begin om hul leerbehoeftes asook moontlike leerhindernisse te bepaal.
3.2 Deurlopende assessering as deel van die normale onderwys- en leerproses.
3.3 ‘n Bevoegdheidstaak wat die leerder se algemene vermoë in die module aandui.
4. Die portefeulje van die leerder behoort die volgende in te sluit:
4.1 Leerder se persoonlike inligting
4.2 Assesseringsverslag van die leerder
4.3 Verklaring van egtheid deur die leerder
4.4 Alle bevoegdheidstake van die leerder wat deur die opvoeder nagesien is.
5. Ondersteuning omtrent assessering vir BOOV vlak 1 - 3 kan van die OBOS-kurrikulumadviseurs verkry word.
6. Bring asseblief die inhoud van hierdie kurrikullumminuut onder die aandag van alle opvoeders en leerders.


GETEKEN: J.P. RAULT-SMITH
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2006:07:25