1. Die Wes-Kaap Onderwysdepartement (WKOD) moet oop, verantwoordbaar en responsief ten opsigte van die publiek se behoeftes wees. 'n Klagtehanteringstelsel, wat ondersteun word deur 'n doeltreffende klagtehanteringsprotokol en -riglyne, is nodig om dit te vermag.
2. Die aangehegte Klagtehanteringsprotokol en -riglyne bevat prosesse wat gevolg moet word wanneer 'n klagte binne die WKOD ingedien word.
3. Prinsipale word versoek om die protokol noukeurig te bestudeer en dit konsekwent te implementeer.
4. Bring asseblief die inhoud van hierdie omsendbrief en die Klagtehanteringsprotokol en -riglyne onder die aandag van alle distriksamptenare, skoolbeheerspanne, lede van beheerliggame en ouers.


GETEKEN: BK SCHREUDER
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2017:08:09

Klagtehanteringsprotokol en -riglyne, 2017  (grootte: 102 KB)