1. |
Die Wes-Kaap Onderwysdepartement (WKOD) moet oop, verantwoordbaar en responsief ten opsigte van die publiek se behoeftes wees. 'n Klagtehanteringstelsel, wat ondersteun word deur 'n doeltreffende klagtehanteringsprotokol en -riglyne, is nodig om dit te vermag. |
2. |
Die aangehegte Klagtehanteringsprotokol en -riglyne bevat prosesse wat gevolg moet word wanneer 'n klagte binne die WKOD ingedien word. |
3. |
Prinsipale word versoek om die protokol noukeurig te bestudeer en dit konsekwent te implementeer. |
4. |
Bring asseblief die inhoud van hierdie omsendbrief en die Klagtehanteringsprotokol en -riglyne onder die aandag van alle distriksamptenare, skoolbeheerspanne, lede van beheerliggame en ouers. |
GETEKEN: BK SCHREUDER
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2017:08:09
|
|