1. Hierdie omsendbrief is hersien en vervang Omsendbriewe 0026/2011 en 0029/2008 in hul geheel.
2. Vervoer-omsendbrief No. 4 van 2000, Hoofstuk 11 verwys: - "Safe driving, traffic regulations, and any other regulations applicable to users of the road, must be strictly observed at all times". Paragraaf 11.2 bepaal dat "that the applicable speed limit must not be exceeded at any time". Paragraaf 11.3 bepaal ook "that users of a Government vehicle must obey the rules of the road at all times". Herhaalde oortredings van die verkeersreëls kan daartoe lei dat 'n bestuurder geskors kan word van die gebruik van 'n GG-voertuig. Hoofstuk 2, No. 1.1 (ii), bepaal "that a driver must have no outstanding transport-related disciplinary action against them at the time of taking the car".
3. Bestuurders wie skuldig bevind word aan 'n spoedoorskryding meer as 30km per uur oor die algemene spoedbeperking in stedelike gebiede, of meer as 40km per uur oor die algemene spoedbeperking buite 'n stedelike gebied of op 'n snelweg, staar die moontlikheid in die gesig dat hulle lisensie outomaties ingetrek kan word vir 'n bepaalde tyd.
4. Hierdie strafbepaling het in werking getree op 20 November 2010, toe artikel 35(1) (Aa) van die Nasionale Padvervoerwet, 1996 (Wet 93 van 1996) van krag geword het.
5. Alle beamptes in die Wes-Kaapse Provinsiale Regering moet kennis neem van die uitwerking van hierdie bepalings en word hiermee ingelig dat enigiemand met 'n opgeskorte lisensie nie toegelaat sal word om GG-voertuie te bestuur nie.
6. Die inhoud van hierdie omsendbrief moet onder die aandag van alle betrokkenes gebring word.


GETEKEN: PA VINJEVOLD
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2015:04:10