1. |
Een van die primêre doelwitte van die Dassie-projek is om die sistematiese implementering van e-leertegnologie in die VOO-kolleges te verseker. Daar is dus besluit om te begin deur in Januarie 2003 e-leermetodologieë in die vakke Industriële Elektronika. |
2. |
Dit sal op die volgende wyse geskied: |
2.1 |
|
‘n Toegewyde volledig funksienele e-leerfasiliteit moet vir hierdie doel gebruik word. |
2.2 |
|
Die geïdentifiseerde vakaanbiedinge is N2- en N3-Industriële Elektronika. Ander aanbiedinge kan na konsultasie met die WKOD ingesluit word. |
2.3 |
|
E-Leerperiodes verskyn op die rooster as deel van die algemene rooster. |
2.4 |
|
Leerdergroepe word dienooreenkomstig geïdentifiseer, gekeur en georiënteer. |
2.5 |
|
Die beskikbare L3-inhoud moet gebruik word en leseenhede moet volgens die huidige kurrikulum op die L3-platvorm voorberei word. |
3. |
Die volgende aspekte van die Industriële Elektronika-sillabusse is geïdentifiseer as besonder geskik vir hierdie doel:
INHOUD GRADE
----------------------- -------
1. Atomiese Teorie N2 & N3
2. pn-Verbindingsteorie N2 & N3
3. Semigeleiertransistors N2 & N3
4. Diode-toepassings N2 & N3
5. Mosfetkonstruksie N2 & N3
6. Zenerdiodes N2 & N3
7. Bi-polêre Transistors N2 & N3
|
4. |
Besoek http://www.dassie.org.za vir konsep-leseenhede wat as basiese riglyne vir e-leer kan dien. |
5. |
Die implementeringsvooruitgang sal strent gemonitor word. |
U samewerking in hierdie verband sal hoog op prys gestel word.
GETEKEN: D. R. SHEPHERD
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2003:01:28
|