1. Een van die primêre doelwitte van die Dassie-projek is om die sistematiese implementering van e-leertegnologie in die VOO-kolleges te verseker. Daar is dus besluit om te begin deur in Januarie 2003 e-leermetodologieë in die vakke Industriële Elektronika.
2. Dit sal op die volgende wyse geskied:
2.1 ‘n Toegewyde volledig funksienele e-leerfasiliteit moet vir hierdie doel gebruik word.
2.2 Die geïdentifiseerde vakaanbiedinge is N2- en N3-Industriële Elektronika. Ander aanbiedinge kan na konsultasie met die WKOD ingesluit word.
2.3 E-Leerperiodes verskyn op die rooster as deel van die algemene rooster.
2.4 Leerdergroepe word dienooreenkomstig geïdentifiseer, gekeur en georiënteer.
2.5 Die beskikbare L3-inhoud moet gebruik word en leseenhede moet volgens die huidige kurrikulum op die L3-platvorm voorberei word.
3. Die volgende aspekte van die Industriële Elektronika-sillabusse is geïdentifiseer as besonder geskik vir hierdie doel:
     INHOUD                      GRADE
     -----------------------     -------
1.   Atomiese Teorie             N2 & N3
2.   pn-Verbindingsteorie        N2 & N3
3.   Semigeleiertransistors      N2 & N3
4.   Diode-toepassings           N2 & N3
5.   Mosfetkonstruksie           N2 & N3
6.   Zenerdiodes                 N2 & N3
7.   Bi-polêre Transistors       N2 & N3
4. Besoek http://www.dassie.org.za vir konsep-leseenhede wat as basiese riglyne vir e-leer kan dien.
5. Die implementeringsvooruitgang sal strent gemonitor word.

U samewerking in hierdie verband sal hoog op prys gestel word.



GETEKEN: D. R. SHEPHERD
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2003:01:28