1. Die WKOD se strategieë vir Wiskunde, Wetenskap en Tegnologie en vir Geletterdheid is deur die Minister van Onderwys, adv. André Gaum, op 18 Februarie 2003 en 24 Maart 2003 onderskeidelik bekend gestel.
2. Terwyl geletterdheid en gesyferdheid die pilare uitmaak wat die hele kurrikulum van graad R tot graad 12 ondersteun, het navorsing getoon dat die geletterdheid- en gesyferdheidvlakke van leerders vanaf graad R tot graad 12 kommerwekkend laag is in Suid-Afrika asook in die Wes-Kaap.
3. Die strategieë verskaf in breë trekke die plan van die WKOD om uitdagings in hierdie twee areas die hoof te bied en rig ‘n uitnodiging aan skoolleiers en gemeenskappe - veral onderwysers en ouers - om ‘n grondslag te lê vir volhoubare leer. Die strategieë noteer onlangse assesserings en stel ‘n ambisieuse maar eenvoudige benadering vir die toekoms: verskaf die bronne, ondersteun onderwysers en monitor die prestasie van skole al om die ander jaar.
4. Blaadjies oor die twee strategieë is by hierdie omsendbrief ingesluit.
5. Bring asseblief die inhoud van hierdie omsendbrief onder die aandag van alle betrokkenes, veral onderwysers, ouers, voogde en leerders


GETEKEN: P.A. VINJEVOLD
HOOF: ONDERWYS
DATUM: 2003:05:13

Geletterdheidstrategie 2002 tot 2008  (grootte: 33 KB)
Strategie vir Wiskunde, Wetenskap en Tegnologie (WWT) 2002 tot 2008  (grootte: 37 KB)